Jak zvýšit konverzní poměr

Jak zvýšit konverzní poměr

Konverzní poměr, neboli poměr mezi počtem návštěvníků webové stránky a počtem těch, kteří provedou nějakou cílenou akci (například nákup), je pro každého majitele webové stránky klíčovým faktorem úspěchu.  Vysoký konverzní poměr znamená větší zisky a lepší...

SEO cena (Kolik stojí SEO)

SEO cena (Kolik stojí SEO)

Pokud máte vlastní webové stránky, je dost možné, že jste již narazili na pojem SEO (z angl. Search engine optimization) neboli optimalizace pro vyhledávače. Zjednodušeně se dá říci, že cílem SEO je přizpůsobit webové stránky algoritmu vyhledávačů tak, aby se...

Shoptet marketing aneb jak na marketing pro e-shop

Shoptet marketing aneb jak na marketing pro e-shop

Marketing vašeho Shoptet e-shopu není vůbec složité zajistit - máte spoustu možností, jak váš online obchod propagovat a zvýšit prodeje. V tomto článku si všechny možnosti postupně projdeme. Co je Shoptet? Pokud nevíte co Shoptet je, ve zkratce to je e-shopové řešení,...

Google Analytics 4  – vše, co potřebujete vědět

Google Analytics 4  – vše, co potřebujete vědět

Google Analytics 4 (GA4) jsou analytickým nástrojem pro sběr statistických dat o návštěvnících webových stránek. Od 1. července 2023 nahrazují všemi oblíbené a dlouho používané Universal Analytics (UA). Po tomto datu již UA nebudou sbírat data a od 31.12. 2023 dokonce...

Reklamní agentury – jak si správně vybrat?

Reklamní agentury – jak si správně vybrat?

Reklamní agentury nejsou jen dodavatelé služeb. Pokud si správně vyberete, jsou to zároveň strategičtí partneři, kteří pomáhají rozvíjet vaše podnikání různými aktivitami, které dotáhnou od nápadu k výsledkům. A protože nejde o korunové položky, je nutné si dávat při...