Analýza konkurence.

Nahlédněte pod pokličku konkurenci.

Naše analýza konkurence vám pomůže odhalit aktivity vašich soupeřů. Najdeme jejich silné a slabé stránky a způsoby, jak je využít pro váš růst.

Využijte digitálních stop a moderních nástrojů, jak zjistit co nejvíce informací o vaší konkurenci. Zprostředkujeme vám data, která vám mohou ušetřit starosti, čas i peníze.

Naše analýza konkurence vám pomůže odhalit aktivity vašich soupeřů. Najdeme jejich silné a slabé stránky a způsoby, jak je využít pro váš růst.

Využijte digitálních stop a moderních nástrojů, jak zjistit co nejvíce informací o vaší konkurenci. Zprostředkujeme vám data, která vám mohou ušetřit starosti, čas i peníze.

tvorba PPC reklamy

Reference značek na analýzu konkurence:

tvorba ppc reklamy

Chcete zjistit, zda vám oproti konkurenci neujíždí vlak?

tvorba ppc reklamy

Zjistíme, kde má vaše konkurence náskok. Připravíme ukázky jejich reklam, SEO dat a porovnáme je s vašimi marketingovými aktivitami. Řekneme vám, zda konkurence využívá obchodní potenciál u produktů a služeb, které vy zatím zákazníkům nenabízíte. Nastavíme také systém upozornění, díky kterému vám neunikne žádná konkurenční novinka.

Chcete vědět, jaké aktivity konkurenci fungují?

Online reklama tvorba

Analyzujeme klíčová slova konkurence. Zjistíme, na jaké stránky jí přichází nejvíce uživatelů. Pečlivě si její stránky analyzujeme a sdělíme vám všechny své marketingové a UX postřehy. Odhalíme, odkud pravděpodobně plynou vaší konkurenci příjmy.

Online reklama tvorba

Analýza konkurence.

Přehled služeb.

Analýza konkurence.

Přehled služeb.

  • SEO analýza.
  • PPC analýza.
  • Monitoring a alerting.
  • UX audit.
  • SEO analýza.
  • PPC analýza.
  • Monitoring a alerting.
  • UX audit.
  • SEO analýza.
  • PPC analýza.
  • Monitoring a alerting.
  • UX audit.

Máme zkušenosti i nástroje.

Informace jsou konkurenční výhodou.

Disponujeme moderními nástroji a marketingovými zkušenostmi z různých segmentů. To nám pomáhá správně analyzovat konkurenci a přinést vám hodnotné informace. Analýzu ocení vaši kolegové z marketingu i obchodní oddělení.

Je nám vlastní rychlá adaptace, individuální přístup ke klientům a nadstandartní péče o ně. Protože jsme menší dynamický tým, sdílíme bez rozdílu tyto hodnoty mezi všemi jeho členy.

Často kladené dotazy (FAQ).

Jak mi informace o konkurenci pomůžou?

Informace vám pomohou zorientovat se na trhu a porovnat své online aktivity. Analýza jasně ukáže, zda jste aktivnější než konkurence není aktivnější nebo jestli za ní zaostáváte.

Co když konkurence není aktivní?

Pokud zjistíme, že vaše konkurence není aktivní a nenašli bychom o ní dostatek informací, vrátíme vám peníze a vy budete vědět, že máte na trhu obrovskou příležitost.

Jak vypadá výstup analýzy konkurence?

Získáte dokument, ve kterém bude slovní hodnocení našeho marketingového specialisty a informace o digitálních stopách, které za sebou zanechává vaše konkurence.

Nedozví se konkurence, že ji vyhledávám?

Nedozví, protože se vždy jedná o veřejně dostupné informace. Pro správnou analýzu je potřeba mít nejmodernější marketingové nástroje a zkušenosti v oboru. Je pravděpodobné, že konkurence už vaše aktivity sleduje.

Čeho si váží naši klienti?

Kreativita

Preciznost

Komunikace

Srozumitelný reporting

Práce v termínu

Proklientský přístup

Čeho si váží naši klienti?

Kreativita

Práce v termínu

Preciznost

Komunikace

Srozumitelný reporting

ppt-agentury

PPC agentury

Máte zájem o spolupráci s někým, kdo rozumí online marketingu. Chcete získat návštěvnost na webu, rozšířit zákaznickou základnu nebo zvýšit tržby. Jednou z cest k dosažení těchto cílů jsou PPC kampaně a spolupráce s příslušnou agenturou. V tomto článku si představíme...
digitální-agentura-specializace

Digitální agentura, její služby a specializace 

Digitální agentura - místo, kde žijí nespoutání kreativci a bohémové, kteří se dobře baví a málo pracují, celý den pijí kávu a užívají si houpání na houpačce ve firemní chillout zóně. To je bláhová představa z filmů, ke které se praxe přiblíží opravdu jen málokdy....
jak-zvysit-konverzni-pomer-clanek-arrow-marketing

Jak zvýšit konverzní poměr

Konverzní poměr, neboli poměr mezi počtem návštěvníků webové stránky a počtem těch, kteří provedou nějakou cílenou akci (například nákup), je pro každého majitele webové stránky klíčovým faktorem úspěchu.  Vysoký konverzní poměr znamená větší zisky a lepší...
Jak-na-marketing-pro-eshop-clanek

Shoptet marketing aneb jak na marketing pro e-shop

Marketing vašeho Shoptet e-shopu není vůbec složité zajistit - máte spoustu možností, jak váš online obchod propagovat a zvýšit prodeje. V tomto článku si všechny možnosti postupně projdeme. Co je Shoptet? Pokud nevíte co Shoptet je, ve zkratce to je e-shopové řešení,...
GA4-článek

Google Analytics 4  – vše, co potřebujete vědět

Google Analytics 4 (GA4) jsou analytickým nástrojem pro sběr statistických dat o návštěvnících webových stránek. Od 1. července 2023 nahrazují všemi oblíbené a dlouho používané Universal Analytics (UA). Po tomto datu již UA nebudou sbírat data a od 31.12. 2023 dokonce...

Olomouc

Šlechtitelů 920/19

779 00 Olomouc

Tel.: 774 557 598

Email

Liberec

Chrastavská 327/23

460 01 Liberec

Tel.: 774 557 598

Email

Brno

Přadlácká 920/24c

602 00 Brno

Tel.: 774 557 598

Email

Zlín

tř. Tomáše Bati 1011

760 01 Zlín

Tel.: 774 557 598

Email

Olomouc

Šlechtitelů 920/19 779 00 Olomouc Tel.: 774 557 598 Email: olomouc@arrowmarketing.cz

Brno

Přadlácká 920/24c

602 00 Brno

Tel.: 774 557 598

Email: brno@arrowmarketing.cz

Zlín

tř. Tomáše Bati 1011

760 01 Zlín

Tel.: 774 557 598

Email: zlin@arrowmarketing.cz

Liberec

Chrastavská 327/23

460 01 Liberec

Tel.: 774 557 598

Email: liberec@arrowmarketing.cz