Analýza klíčových slov.

Hodnotné výrazy pro váš byznys.

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov je základem každé webové stránky. Správným výběrem klíčových výrazů dostanete na své webové stránky relevantní a hodnotné návštěvy.

Pokud máte k dispozici kvalitní analýzu klíčových slov, je pro vás snazší vytvořit strukturu webové stránky nebo použít správné výrazy v obsahu či reklamě.

Analýza klíčových slov je základem každé webové stránky. Správným výběrem klíčových výrazů dostanete na své webové stránky relevantní a hodnotné návštěvy.

Pokud máte k dispozici kvalitní analýzu klíčových slov, je pro vás snazší vytvořit strukturu webové stránky nebo použít správné výrazy v obsahu či reklamě.

Analýza klíčových slov

Reference značek na analýzu klíčových slov:

Analýza klíčových slov

Chcete získat vyšší návštěvnost?

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov vám prozradí, jaké výrazy hledají vaši potenciální zákazníci a na která slova se máte zaměřit. Vytvořením obsahu podle analýzy klíčových slov získáte vyšší organickou návštěvnost, ať už jde o blogové články nebo popisné texty výrobků.

Nevíte si rady se strukturou stránek?

Online reklama tvorba

Kolik vytvořit kategorií na webu, jaké podstránky jsou nejdůležitější a jak napsat samotné texty? To vše vám prozradí analýza klíčových slov, která je důležitým podkladem pro webaře i marketéry.

Klíčová slova

Analýza klíčových slov.

Výběr služeb.

Analýza klíčových slov.

Výběr služeb.

  • Hledanost klíčových slov.
  • Segmentace klíčových slov.
  • Content gap.
  • Struktura webových stránek.
  • Hledanost klíčových slov.
  • Segmentace klíčových slov.
  • Content gap.
  • Struktura webových stránek.
  • Hledanost klíčových slov.
  • Segmentace klíčových slov.
  • Content gap.
  • Struktura webových stránek.

Soustředíme se na klíčová slova.

Rádi pro vás připravíme kvalitní podklady.

Pracovali jsme na analýze klíčových slov, jak pro malé projekty, tak i velké e-shopy s tisícovkami výrazů. Výstup s vámi probereme a ukážeme vám, jak s analýzou pracovat a dáme vám tipy pro další SEO postup.

Individuálně přistupujeme ke všem klientům a nadstandardně o ně pečujeme. Protože jsme menší dynamický tým, sdílíme bez rozdílu tyto hodnoty mezi všemi jeho členy.

Často kladené dotazy (FAQ).

Co vše obsahuje analýza klíčových slov?

Získáte dokument, který obsahuje veškerá relevantní klíčová slova související s vaším podnikáním. Součástí je jejich segmentace, určení priorit, konkurenčnost a také vaše aktuální pozice, na které se zobrazujete pro daný výraz.

Jak dlouho trvá zpracování analýzy klíčových slov?

Délku zpracování ovlivňuje velikost vašeho segmentu, počet produktů, kategorií a celkového počtu klíčových slov, která nalezneme. Obecně platí, že analýzu klíčových slov zpracujeme u menších projektů do 14 dnů.

Jak pracovat s analýzou klíčových slov?

Po vytvoření analýzy vám ukážeme celkový výstup a poradíme vám, jak s daty pracovat v praxi. Předáme vám také SEO doporučení, která se na základě analýzy klíčových slov nabídnou.

Kolik stojí analýza klíčových slov?

Každé klíčové slovo se ručně segmentuje a kontroluje. Velikosti vašeho segmentu a počet klíčových slov, která nalezneme tak zvyšuje časovou náročnost. Analýza klíčových slov u menšího projektu obvykle začíná na částce 10 000 Kč.

Čeho si váží naši klienti?

Kreativita

Preciznost

Komunikace

Srozumitelný reporting

Práce v termínu

Proklientský přístup

Čeho si váží naši klienti?

Kreativita

Práce v termínu

Preciznost

Komunikace

Srozumitelný reporting

digitální-agentura-specializace

Digitální agentura, její služby a specializace 

Digitální agentura - místo, kde žijí nespoutání kreativci a bohémové, kteří se dobře baví a málo pracují, celý den pijí kávu a užívají si houpání na houpačce ve firemní chillout zóně. To je bláhová představa z filmů, ke které se praxe přiblíží opravdu jen málokdy....
Kolik-stoji-seo

SEO cena (Kolik stojí SEO)

Pokud máte vlastní webové stránky, je dost možné, že jste již narazili na pojem SEO (z angl. Search engine optimization) neboli optimalizace pro vyhledávače. Zjednodušeně se dá říci, že cílem SEO je přizpůsobit webové stránky algoritmu vyhledávačů tak, aby se...
Jak-na-marketing-pro-eshop-clanek

Shoptet marketing aneb jak na marketing pro e-shop

Marketing vašeho Shoptet e-shopu není vůbec složité zajistit - máte spoustu možností, jak váš online obchod propagovat a zvýšit prodeje. V tomto článku si všechny možnosti postupně projdeme. Co je Shoptet? Pokud nevíte co Shoptet je, ve zkratce to je e-shopové řešení,...
GA4-článek

Google Analytics 4  – vše, co potřebujete vědět

Google Analytics 4 (GA4) jsou analytickým nástrojem pro sběr statistických dat o návštěvnících webových stránek. Od 1. července 2023 nahrazují všemi oblíbené a dlouho používané Universal Analytics (UA). Po tomto datu již UA nebudou sbírat data a od 31.12. 2023 dokonce...
Reklamní-agentury-článek-arrow-marketing

Reklamní agentury – jak si správně vybrat?

Reklamní agentury nejsou jen dodavatelé služeb. Pokud si správně vyberete, jsou to zároveň strategičtí partneři, kteří pomáhají rozvíjet vaše podnikání různými aktivitami, které dotáhnou od nápadu k výsledkům. A protože nejde o korunové položky, je nutné si dávat při...

Olomouc

Šlechtitelů 920/19

779 00 Olomouc

Tel.: 774 557 598

Email

Liberec

Chrastavská 327/23

460 01 Liberec

Tel.: 774 557 598

Email

Brno

Přadlácká 920/24c

602 00 Brno

Tel.: 774 557 598

Email

Zlín

tř. Tomáše Bati 1011

760 01 Zlín

Tel.: 774 557 598

Email

Olomouc

Šlechtitelů 920/19 779 00 Olomouc Tel.: 774 557 598 Email: olomouc@arrowmarketing.cz

Brno

Přadlácká 920/24c

602 00 Brno

Tel.: 774 557 598

Email: brno@arrowmarketing.cz

Zlín

tř. Tomáše Bati 1011

760 01 Zlín

Tel.: 774 557 598

Email: zlin@arrowmarketing.cz

Liberec

Chrastavská 327/23

460 01 Liberec

Tel.: 774 557 598

Email: liberec@arrowmarketing.cz