Případová studie velkaryba.cz
Více než 2000 ulovených interakcí mezi rybáři.

Kategorie:
Kategorie:
- E-shop
Služby:
Popis klienta.
Klient se zaměřuje na prodej rybářských potřeb zaměřených na lov dravých ryb na přívlač. Disponuje lokálním kamenných obchodem a hlavně e-shopem se zásahem v Česku a na Slovensku. Cílová skupina klienta je velmi úzká. Jde o ty, pro které je lov na přívlač hobby.
Kategorie:
- E-shop
Jaký byl cíl od klienta?
Podpořit viditelnost značky Velká ryba na sociálních sítích a více se zapojit do komunikace komunitu svých vlastních zákazníků. V první fázi chtěl klient začít na Facebooku.
Jak jsme postupovali?
Vzhledem k tomu, že vrcholila hlavní sezona lovu na přívlač, připravili jsme klientovi soutěž o nejlepší úlovek. Hlavní cenou byl kvalitní naviják, který získal jeden výherce vybraný přímo majitelem společnosti, který je zároveň sám aktivním rybářem.
Navrhli jsme koncept a mechaniku soutěže včetně textů, grafických podkladů a pravidel.
Výsledek práce
Propagovaná soutěž měla velmi pozitivní ohlasy. Uživatelé zasílali své příběhy z terénu včetně fotek úlovků. Ty nejlepší příběhy jsme použili v průběhu soutěže jako další materiál pro propagaci soutěže. Díky zaslaným fotografiím bylo dosaženo i velkého počtu komentujích u příspěvku, což dále podpořilo celkový dosah.
Co to měřitelně přineslo klientovi?
Po měsíci, kdy probíhala soutěž, se nám podařilo zviditelnit brand klienta díky 2185 interakcím u reklamy a 62 zaslaným soutěžním fotografiím s příběhem. Získané fotografie budou díky souhlasu s využitím pro komerční účely součástí následné komunikace v rybářské komunitě. Interakce získané u příspěvku využijeme pro remarketing.