Případová studie velkaryba.cz

Více než 2000 ulovených interakcí mezi rybáři.

Kategorie:

Kategorie:

  • E-shop

Služby:

Popis klienta.

Klient se zaměřuje na prodej rybářských potřeb zaměřených na lov dravých ryb na přívlač. Disponuje lokálním kamenných obchodem a hlavně e-shopem se zásahem v Česku a na Slovensku. Cílová skupina klienta je velmi úzká. Jde o ty, pro které je lov na přívlač hobby.

Kategorie:

  • E-shop

Jaký byl cíl od klienta?

Podpořit viditelnost značky Velká ryba na sociálních sítích a více se zapojit do komunikace komunitu svých vlastních zákazníků. V první fázi chtěl klient začít na Facebooku.

Jak jsme postupovali?

Vzhledem k tomu, že vrcholila hlavní sezona lovu na přívlač, připravili jsme klientovi soutěž o nejlepší úlovek. Hlavní cenou byl kvalitní naviják, který získal jeden výherce vybraný přímo majitelem společnosti, který je zároveň sám aktivním rybářem.

Navrhli jsme koncept a mechaniku soutěže včetně textů, grafických podkladů a pravidel.

Velká ryba reklama na Facebooku
Soutěžní fotografie velká ryba Facebook

Výsledek práce

Propagovaná soutěž měla velmi pozitivní ohlasy. Uživatelé zasílali své příběhy z terénu včetně fotek úlovků. Ty nejlepší příběhy jsme použili v průběhu soutěže jako další materiál pro propagaci soutěže. Díky zaslaným fotografiím bylo dosaženo i velkého počtu komentujích u příspěvku, což dále podpořilo celkový dosah.

 

Velká ryba reklama na Facebooku

Co to měřitelně přineslo klientovi?

Po měsíci, kdy probíhala soutěž, se nám podařilo zviditelnit brand klienta díky 2185 interakcím u reklamy a 62 zaslaným soutěžním fotografiím s příběhem. Získané fotografie budou díky souhlasu s využitím pro komerční účely součástí následné komunikace v rybářské komunitě. Interakce získané u příspěvku využijeme pro remarketing.

Máte podobný cíl?

Kontaktujte nás a pustíme se do toho! 🚀

 

+420 774 557 598

chci@arrowmarketing.cz