PŘÍPADOVÁ STUDIE ZDENEKPOLASEK.CZ

Zvýšení počtu získaných leadů o 125 %

 

Popis klienta

Klient je finanční specialista, který pomáhá klientům najít řešení na míru a zorientovat se na trhu hypoték, pojištění a investic. Jeho zákazníci nacházejí úsporu času i peněz, jelikož je provede celým procesem a vyjedná lepší podmínky.

Jaký byl cíl od klienta?

Zviditelnit své služby primárně ve svém regionu, ale později také v ostatních regionálních městech Moravy. Klient má zájem o to, aby si vybudoval silnou pozici mezi nezávislými finančními poradci na trhu. Vlastní webové stránky, ale nevyužívá jejich potenciál pro zisk nových zákazníků na 100 %.

 

Jak jsme postupovali?

Jako první jsme vypracovali marketingovou strategii, která obsahovala analýzu See, Think, Do, Care. Ta nám určila bližší popis cílové skupiny a jak cílovou skupinu můžeme oslovit. Následně jsme vypracovali analýzu klíčových slov, návrhy reklamních textů a vytvořili jsme kampaně PPC na Google Ads, Sklik, které slouží pro přímou propagaci služeb klienta.  

Případová studie Polášek

Zapojili jsme i obsahovou část s edukačním přínosem v podobě článků na blogu, které aktivně propagujeme na sociální síti Facebook.  

Případová studie Polášek

Na základě analýzy webové stránky, jsme zjistili silné nedostatky v rámci SEO obsahové části stránek. Ta měla za následek, že klient nebyl na hlavní klíčová slova organicky téměř dohledatelný. Po zjištění těchto skutečností, jsme klientovi navrhli řešení a optimalizaci v podobě úprav nadpisů, title / meta description stránek a optimalizace Google Moje firma.

Případová studie Polášek

Reporting aktivit

V průběhu měsíce, jsme s klientem v pravidelném kontaktu a zjišťujeme zpětnou vazbu v rámci poptávek o jeho služby. Jelikož nárůst poptávek v tomto případě není 100% měřitelný, záleží nám hlavně na zpětné vazbě našeho klienta. Každý měsíc také zasíláme report aktivit, který obsahuje data z jednotlivých reklamních systémů a jejich výsledky.

Výsledky práce

PPC kampaně na Google ads a Sklik přináší stovky nových návštěvníků webových stránek klienta. Podařilo se nám optimalizovat cenu za návštěvníka webové stránky, která se dlouhodobě drží pod 10 Kč. V rámci edukativního obsahu se nám daří díky remarketingu udržet dlouhodobý kontakt s novými návštěvníky stránek.  SEO optimalizací se výrazně zlepšilo lokální SEO, díky čemuž jsme se mohli v rámci PPC kampaní více soustředit na další regiony na Moravě.

Co to měřitelně přineslo klientovi?

Zvýšila se návštěvnost webových stránek o 85 %. Z toho pramení, že pravidelné reklamy každý měsíc prokazatelně přináší nové zájemce o hypotéky, pojištění nebo investice. Díky obsahové části reklam vnímají potenciální zákazníci odbornost a píší dotazy s problematikou v jednotlivých odvětví. V rámci lokálních SEO optimalizaci je klient nyní na první stránce Google na nejdůležitější klíčová slova a návštěvnost z neplacených zdrojů se zvýšila o 102 %.

Rychlý kontakt:

           Tereza Vyroubalová

           Obchodní oddělení

           Tel.: 774 557 598

Poptávkový formulář:

Získejte nezávazný cenový návrh.

           Tereza Vyroubalová

           Obchodní oddělení

           Tel.: 774 557 598

Poptávkový formulář:

Získejte nezávazný cenový návrh.