+ 93 % nárůst organické návštěvnosti.

svetplodu.cz

Představení klienta.

Svět plodů je přední český prodejce prémiových oříšků a sušených plodů. Klade důraz na vysokou kvalitu svých produktů a pečlivě vybírá pouze ty nejlepší. Vedle toho vyrábí vlastní produkty, které se vyznačují skvělým sladěním různých druhů a příchutí. Společnost má 4 pobočky v České republice a její výrobky jsou k dispozici také online i pro zákazníky na Slovensku.

Požadavky klienta.

Klient nás poptal na dlouhodobou správu SEO s cílem zlepšit pozice klíčových slov ve vyhledávačích. Hlavním cílem bylo dosáhnout umístění v TOP 3 v hlavních produktových kategoriích e-shopu, které jsou obchodně klíčové jak v České republice, tak i na Slovensku.

Naše řešení.

Vzhledem k tomu, že klient již získal určité pozice během své existence v oblasti SEO, bylo nezbytné provést měření aktuálních pozic u tisíců produktů a analyzovat rozložení tržního podílu ve vyhledávačích. Na začátku jsme navrhli celkovou SEO analýzu, abychom získali přehled o současném stavu a identifikovali potenciální oblasti zlepšení. Tato analýza nám poté poskytla lepší vhled do priorit a směrovala nás k efektivnímu postupu.
Pro sledování tisíců klíčových slov a dlouhodobé monitorování výsledků naší práce jsme zavedli data do systému Collabim, který poskytl klientovi přehled o vývoji pozic a výkonnosti.
S ohledem na dosavadní použití pouze základní analýzy klíčových slov jsme navrhli vytvoření nové, detailnější analýzy klíčových slov.
Technický audit nám odhalil překážky na webu, které by mohly bránit dalšímu případnému vývoji. Menší audity podobného typu probíhaly průběžně každý měsíc.
Na základě získaných výstupů a dat jsme identifikovali kategorie, kde bylo nezbytné provádět dlouhodobou práci na budování zpětných odkazů (linkbuilding).

Časová osa aktivit.

Výsledek.

Vzhledem k charakteru SEO aktivit, kde se pozice mohou v počáteční fázi často měnit, jsme sledovali vývoj a změny jednotlivých pozic na trzích v České republice a na Slovensku průběžně s tříměsíčním intervalem. Protože byl téměř veškerý obsah na stránkách v pořádku, zaměřovali jsme se v rámci optimalizace především na budování kvalitních zpětných odkazů a sledování technických aspektů SEO na webu. Díky tomuto postupu jsme během období jednoho a půl roku zaznamenali nárůst organické návštěvnosti o 93 % a zvýšení počtu klíčových slov v TOP 3 na Googlu o 114 % v náročném segmentu klienta.

93 %

nárůst organické návštěvnosti

114 %

zvýšení počtu klíčových slov v top 3 na Googlu

Máte podobný cíl?

Kontaktujte nás a pustíme se do toho!

+420 774 557 598

 chci@arrw.cz