![sp_logo](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/sp_logo.png)
+ 93 % nárůst organické návštěvnosti.
svetplodu.cz
![sp_logo](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/sp_logo.png)
Představení klienta.
Svět plodů je přední český prodejce prémiových oříšků a sušených plodů. Klade důraz na vysokou kvalitu svých produktů a pečlivě vybírá pouze ty nejlepší. Vedle toho vyrábí vlastní produkty, které se vyznačují skvělým sladěním různých druhů a příchutí. Společnost má 4 pobočky v České republice a její výrobky jsou k dispozici také online i pro zákazníky na Slovensku.
![sp_logo](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/sp_logo.png)
Požadavky klienta.
Klient nás poptal na dlouhodobou správu SEO s cílem zlepšit pozice klíčových slov ve vyhledávačích. Hlavním cílem bylo dosáhnout umístění v TOP 3 v hlavních produktových kategoriích e-shopu, které jsou obchodně klíčové jak v České republice, tak i na Slovensku.
Naše řešení.
Vzhledem k tomu, že klient již získal určité pozice během své existence v oblasti SEO, bylo nezbytné provést měření aktuálních pozic u tisíců produktů a analyzovat rozložení tržního podílu ve vyhledávačích. Na začátku jsme navrhli celkovou SEO analýzu, abychom získali přehled o současném stavu a identifikovali potenciální oblasti zlepšení. Tato analýza nám poté poskytla lepší vhled do priorit a směrovala nás k efektivnímu postupu.
![9](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/9-1.png)
Pro sledování tisíců klíčových slov a dlouhodobé monitorování výsledků naší práce jsme zavedli data do systému Collabim, který poskytl klientovi přehled o vývoji pozic a výkonnosti.
![9](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/9-1.png)
S ohledem na dosavadní použití pouze základní analýzy klíčových slov jsme navrhli vytvoření nové, detailnější analýzy klíčových slov.
![10](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/10-1.png)
![technický audit](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/technicky-audit.png)
Technický audit nám odhalil překážky na webu, které by mohly bránit dalšímu případnému vývoji. Menší audity podobného typu probíhaly průběžně každý měsíc.
![technický audit](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/technicky-audit.png)
Na základě získaných výstupů a dat jsme identifikovali kategorie, kde bylo nezbytné provádět dlouhodobou práci na budování zpětných odkazů (linkbuilding).
![kategorie seo](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/kategorie-seo.png)
Časová osa aktivit.
![timeline sp](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/timeline-sp.png)
Výsledek.
Vzhledem k charakteru SEO aktivit, kde se pozice mohou v počáteční fázi často měnit, jsme sledovali vývoj a změny jednotlivých pozic na trzích v České republice a na Slovensku průběžně s tříměsíčním intervalem. Protože byl téměř veškerý obsah na stránkách v pořádku, zaměřovali jsme se v rámci optimalizace především na budování kvalitních zpětných odkazů a sledování technických aspektů SEO na webu. Díky tomuto postupu jsme během období jednoho a půl roku zaznamenali nárůst organické návštěvnosti o 93 % a zvýšení počtu klíčových slov v TOP 3 na Googlu o 114 % v náročném segmentu klienta.
93 %
nárůst organické návštěvnosti
114 %
zvýšení počtu klíčových slov v top 3 na Googlu