Nový hráč na poli nekávových nápojů.

slavina.cz

Představení klienta.

Moravská pražírna získala velkou oblibu mezi zákazníky díky kvalitě své kávy, kterou si oblíbili jednotlivci při návštěvě prodejen i velkoodběratelé. Nedávno se v Moravské pražírně rozhodli rozšířit své působení vytvořením vlastní receptury pro nekávový nápoj. Výsledkem jejich snahy je skvělý produkt s názvem Slávina.

Požadavky klienta.

Klient si přeje prezentovat nový výrobek veřejnosti, zhodnotit zájem trhu, získat data a zahájit jeho distribuci. Dostali jsme za úkol spustit oficiální prodej tohoto produktu a s tím spojenou odpovědnost za kompletní uvedení nového produktu na trh.

Naše řešení.

Jako první krok jsme provedli analýzu cílové skupiny, na jejímž základě jsme vybrali vhodné barvy, styl komunikace a zvolili vhodný komunikační mix.

V následující fázi bylo nezbytné připravit podklady pro tvorbu webové stránky. Na nás spočívalo kompletní projektové vedení při procesu tvorby stránek až do úspěšného konce. Paralelně jsme pracovali na tvorbě marketingových textů a materiálů, které musely být připravené a hotové již v době spuštění nového webu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o přírodní produkt, zvolili jsme barvy spojené s přírodou. Cílem bylo vytvořit vesele a moderně působící styl v harmonii s přírodním charakterem produktu.
Pro potřeby webových stránek a reklamních materiálů jsme museli připravit produktové a lifestyle fotografie. Realizovali jsme focení s typickými představiteli cílové skupiny.
Vytvořili jsme grafické návrhy reklamních bannerů a sloganů, které budou použity k efektivnímu oslovování potenciálních zákazníků.
Součástí reklamních materiálů byla také tvorba animovaného videa včetně návrhu a realizace dabingu.
Ukázka nově vzniklého e-shopu zaměřeného na přímý prodej produktu.

Časová osa aktivit.

Výsledek.

Prováděli jsme analýzu cílové skupiny a na základě výstupů z této analýzy jsme vytvořili adekvátní návrh komunikačního mixu. Pečlivě jsme dohlíželi na proces tvorby nového prodejního e-shopu a nastavili kompletní analytiku pro sledování výsledků. V současné době probíhá hlavní kampaň, během níž shromažďujeme relevantní data pro klienta. Po získání dostatečného množství dat je dalším krokem jednání o umístění produktu v rámci obchodních řetězců.

Máte podobný cíl?

Kontaktujte nás a pustíme se do toho!

+420 774 557 598

 chci@arrw.cz