Přes 120+ tis. relevantních návštěnívků webu.

dmaracinggears.com

Představení klienta.

D.M.A. Racing Gears se specializuje na výrobu sekvenčních převodovek, které z malé obce v Olomouckém kraji dodávají do celého světa. Jejich patentovaná řešení nacházejí uplatnění ve světě autokrosu, rallye, driftu a dalších odvětvích motorsportu. Mezi úspěchy firmy se řadí také osazení převodovky do dakarského speciálu, který díky jejich přispění dosáhl bez jediné poruchy cíle.

Požadavky klienta.

Sice není možné, aby v D.M.A. konkurovali rozpočtům globálních hráčů na poli sekvenčních převodovek, ale stejně jako my nepovažují žádný závod za předem prohraný. Cílem bylo posílit povědomí o značce a získat nové zákazníky, zejména ve vybraných státech po celé Evropě, Asii, Africe a USA.

Naše řešení.

Naše komunikační strategie spočívala ve zdůraznění patentovaných technologií. Než jsme začali oslovovat potenciální zákazníky, pečlivě jsme zrevidovali a nastavili analytické nástroje, včetně sledování konverzních akcí. Následně jsme vybrali vhodné kanály pro šíření našeho sdělení – sociální sítě společnosti Meta a také vyhledávací síť Google Ads, abychom mohli efektivně oslovit cílovou skupinu po celém světě.

Veškeré materiály od textů po vizuály jsme tvořili v angličtině. U vyhledávacích kampaní jsme se zaměřili na obecné výrazy i na klíčová slova obsahující spojení značek aut se sekvenční převodovkou. Navíc jsme strukturovali naši komunikaci podle typu pohonu vozidla. Cílili jsme na vybrané státy napříč kontinenty.

Na Facebooku a Instagramu jsme vycházeli z existujícího vizuálního stylu našeho klienta, který skvěle podtrhl myšlenku a dynamiku nabízených produktů. Do vizuálů jsme zakomponovali technické parametry i “fotky z akce”.

V remarketingu jsme se zaměřovali na prezentaci úspěchu, kterých lze s danou převodovkou na závodních tratích dosáhnout.

Časová osa aktivit.

Výsledek.

Během necelého roku jsme získali více než 380 poptávkových formulářů a tisíců interakcí s emailovým odkazem na webu. Mezi nejúspěšnější země, kde jsme zaznamenali poptávky, patřily USA, Francie a Jihoafrická republika. Poptávky byly získány i v Japonsku a dalších exotičtějších destinacích.

Díky optimalizaci kampaní jsme úspěšně snížili náklady na proklik a vytěžili daný rozpočet na maximum. Za celou dobu jsme zasáhli sdělením více než 5,5 milionu účtů v síti Meta. V případě remarketingu na Facebook náš klient dokonce platí méně než 0,5 Kč za zobrazení cílové stránky.

Úspěšně jsme na web přilákali více než 120 000 návštěvníků při průměrné ceně pod 2 Kč za unikátního uživatele napříč Meta a Google Ads. Navíc jsme zachovali dobu návštěvy nad 35 vteřin a bounce rate kolem 60 %. S ohledem na to, že jsme jako cílové stránky většinou volili konkrétní produkty, je to vynikající výsledek.

Na naši úvodní úvodní kampaň navazujeme paralelní kampaní zaměřenou na francouzský trh. Tuto kampaň lokalizujeme nejen jazykově, ale také ji přizpůsobujeme místní motorsportové scéně. Francouzský trh má z evropských trhů největší potenciál, a proto klademe zvláštní důraz na jeho oslovování. Současně plánujeme integrovat do naší strategie videoobsah.

16,5+ mil.

zobrazení reklamy

121+ tis.

návštěvníků webu

2 kč

za unikátního uživatele

Máte podobný cíl?

Kontaktujte nás a pustíme se do toho!

+420 774 557 598

 chci@arrw.cz