![cgm logo](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/cgm-logo.png)
+ 46 % nárůst doby strávené na webu.
cgm.com
![cgm mobil](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/10/cgm-mobil.webp)
Představení klienta.
Klient je předním poskytovatelem zdravotnického softwaru, jehož řešení používá téměř 50 % trhu ambulantních zdravotnických zařízení v Česku. Kromě toho jsou jeho inovativní řešení využívána v 59 dalších zemích po celém světě. Zaměřuje se nejen na údržbu a aktualizaci rozšířených lékařských softwarů pro různé odbornosti, ale hlavně na implementaci nové generace ambulantního softwaru CGM MEDISTAR.
![cgm mobil](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/10/cgm-mobil.webp)
Požadavky klienta.
Zaměřit se na lékařskou komunitu v rámci online marketingu představuje určité výzvy. Lékaři obvykle patří do starší generace uživatelů a projevují konzervativní přístup k novým technologiím.
Klient v současnosti využívá různé offline komunikační kanály k oslovování lékařů. Rozpoznává také potenciál online reklamy, který zatím nebyl plně nevyužíval. Hlavním cílem bylo oslovit relevantní uživatele online prostřednictvím vhodné prezentace klientova softwaru a motivovat je k návštěvě webových stránek pro další informace.
Naše řešení.
V první fázi naší práce jsme se soustředili na důkladné nastavení analytických nástrojů, abychom byli schopni správně vyhodnotit získaná data. Prověřili jsme a aktualizovali všechny události na webových stránkách v rámci GTM a GA4. Navrhli jsme strategický plán zaměřený na zvýšení relevance sdělení pro naše cílové uživatele. Vytvořili jsme nové reklamní texty šité na míru starší i mladší generaci lékařů. Dále jsme vytvořili zadání pro bannery tak, aby byly zdůrazněny hlavní benefity nabízených softwarů.
![cgm socials](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/10/cgm-socials.png)
![cgm ukazka1](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/10/cgm-ukazka1.png)
Reklamní bannery byly navrženy tak, aby bylo zřejmé, že jeho používání zvládnou i starší uživatelé. Informace v reklamních textech jsme volili s ohledem na naše cílení, aby každá skupina uživatelů dostala přesně ty informace, které jsou pro ni nejvíce relevantní.
![cgm ukazka1](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/10/cgm-ukazka1.png)
Testovali jsme stejná sdělení na bannerech vyobrazujících ženské i mužské lékaře, abychom ověřili, jaká osoba je pro předání požadované informace efektivnější.
![cgm case4](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/cgm-case4.png)
![cgm case5](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/cgm-case5.png)
Provedli jsme novou analýzu klíčových slov, kterou jsme rozdělili na primární a sekundární dotazy. Ke stěžejním výrazům, které nejsou často vyhledávané, jsme našli alternativy, abychom lékaře zasáhli sdělením ve správných momentech.
![cgm case5](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/cgm-case5.png)
Remarketing měl pro nás největší váhu. Znovu jsme oslovovali uživatele, kteří již projevili zájem a poskytli jim doplňující informace včetně videí. S tím souvisela i leadgen kampaň vyzývající k vyzkoušení demoverze systému zdarma.
Časová osa aktivit.
![timeline aktivitcgm](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/timeline-aktivitcgm.png)
Výsledek.
Kombinace úpravy textů a nového cílení pomohla k eliminaci irelevantních návštěvníků webu. Naše bannery navíc zaznamenaly vyšší míru prokliku. V řeči čísel se díky implementaci nové strategie a přístupu k reklamám v meziročním srovnání zvýšila průměrná doba uživatele na stránce o 46 % a míra okamžitého opuštění klesla o 48 %.
Remarketing nám umožnil efektivně komunikovat benefity systému do větší hloubky a přimět zájemce nejen k opakované návštěvě webu, ale hlavně k zanechání kontaktu pro další, tentokrát již obchodní, komunikaci.
Změna ambulantního softwaru je proces, který u lékařů vyžaduje čas, ale data naznačují, že kvalita potenciálních zájemců se zlepšila na základě chování na webové stránce. S klientem nadále v kampani pokračujeme a aktivně diskutujeme o nových nápadech a strategiích pro ještě lepší využití online kanálů v tomto náročném segmentu.
46 %
delší doba na stránce
48 %
pokles míry opuštění
52 %
vyšší míra interakce s obsahem