![BWS BWS](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2022/05/BWS.png)
+ 825 % zlepšení pozic klíčových slov na první stránce googlu.
bws-prerov.cz
![BWS BWS](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2022/05/BWS.png)
Představení klienta.
Společnost BWS Přerov je na trhu již přes 30 let. Navrhuje a dodává privání i veřejné bazény, whirlpooly, sauny, parní lázně, ochlazovny a odpočívárny. Mezi jejich klienty patří majitelé rodinných domů, ale také hotely a různá wellness centra. Starají se o komplexní služby od návrhu projektu až po zákaznický servis po montáži.
![BWS BWS](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2022/05/BWS.png)
Požadavky klienta.
Dostali jsme za úkol zvýšit viditelnost značky na trhu na Moravě a získat nové zákazníky ze soukromého sektoru. Klient měl při zahájení spolupráce nové stránky a chtěl je analyzovat z pohledu potenciálu pro organické vyhledávání. Také bylo důležité v souvislosti s rozšiřováním byznysu oslovit zájemce o volné pracovní pozice.
Naše řešení.
V první fázi jsme připravili komunikační koncept, který zahrnoval optimální využití PPC kanálů pro oslovování cílové skupiny a zvýraznění značky. Paralelně probíhal SEO audit webové stránky, odhalující překážky pro potenciál nových webových stránek. Na základě něj vznikla analýza klíčových slov a doporučení pro nové podstránky. Na novém webu chyběla také nastavená analytika, a proto jsme ji museli implementovat, abychom mohli vyhodnocovat chování návštěvníků a úspěšnost reklamních kampaní.
![case bws1](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/case-bws1.png)
![case bws2](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/case-bws2.png)
Vytvořili jsme nové grafické návrhy pro sociální sítě s důrazem na zvýraznění emocí, které zákazníci prožívají při interakci s produkty našeho klienta.
![case bws2](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/case-bws2.png)
Vzhledem k tomu, že klient dosud nepracoval s video obsahem, vytvořili jsme nové video upoutávky, které jsou zaměřené na emocionální propojení s cílovou skupinou.
![Linkedin bws](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/Linkedin-bws.png)
Pro oslovovení architektů jsme využili profesionální síť LinkedIn, což nám umožnilo cílit na tento specifický obor. Pro zvýšení konverzního poměru jsme rovněž vytvořili speciální landing page.
![Linkedin bws](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/Linkedin-bws.png)
V rámci komunikačního mixu nemohli chybět ani vyhledávací kampaně zaměřené na konkrétní výrazy.
![bazeny google](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/bazeny-google.png)
![analyza kw bws](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/analyza-kw-bws.png)
Analýza klíčových slov nám poskytla nové výrazy, na něž by se klient mohl zaměřit pro získání nových zákazníků.
![analyza kw bws](https://arrowmarketing.cz/wp-content/uploads/2023/11/analyza-kw-bws.png)
Výsledek.
Od zahájení aktivit došlo k výraznému nárůstu viditelnosti značky BWS Přerov, což vedlo ke zvýšení počtu poptávek ze soukromého sektoru. Placená reklama úspěšně přispěla k získání dalších zájemců o volné pracovní pozice. SEO dosáhlo rapidního nárůstu o 312% v návštěvnosti od počátku našich aktivit. Zlepšení pozic klíčových slov na první stránce Google bylo svědkem nárůstu o 825%.
312 %
nárůst organické návštěvnosti
825 %
nárůst klíčových slov na první stránce Googlu