Doosan Škoda Power
Tendr na inovativní HR kampaň tradičního zaměstnavatele
- Klient Doosan Škoda Power
- Hlavní služby HR marketing, Grafika pro tiskoviny
Doosan Škoda Power nabízí řešení v podobě turbín a dalších zařízení s uplatněním v energetickém průmyslu již od roku 1904. K výrobě špičkových technologií potřebují i špičkové zaměstnance. Výzvu v podobě tendru na komplexní online a offline náborovou kampaň jsme se rozhodli přijmout. Nakonec jsme se umístili na druhé příčce.
Zadání bylo jasné: spojit v komunikaci dva, na první pohled protichůdné, směry. Těmi je poskytování nejmodernějších technologických řešení při respektování historie a odkazu ze samého počátku 20. století.
Kreativou to (ne)končí
Rozpracovali jsme kompletní kampaň do jednotlivých kroků realizace od úvodní analýzy po finální reporting včetně budgetů a mediamixu.
Upevnění pozice zaměstnavatele
Než jsme začali plánovat oslovení potenciálních zaměstnanců, nastavili jsme komunikační linku směrem k širší veřejnosti. Jejím úkolem bylo upevnění vnímání Doosan Škoda Power jako stabilního regionálního zaměstnavatele a světového lídra. Ústředním motivem byly dynamické změny a vývoj zakotvené v tradičních hodnotách.
Oslovení potenciálních zájemců
Cílem bylo využít image firmy nabyté z první fáze pro oslovení konkrétních osob na trhu práce a v obdobném grafické stylu zpracovat i konkrétní inzeráty. Výsledkem byl vizuál vyobrazující typického zaměstnance požadované expertizys výzvou k akci.
Využití AI ke tvorbě konceptů
Přestože jsme v tomto tendru z poloviny roku 2023 skončili před vrcholem tím nejtěsnějším možným způsobem, ověřili jsme si naši schopnost převést hůře slučitelné myšlenky do ucelených konceptů za pomoci umělé inteligence.