BWS Přerov
Komplexní služby pro prémiový relax
- Klient BWS Přerov
- Hlavní služby SEO, PPC kampaně, HR kampaně
Společnost BWS Přerov je na trhu již přes 30 let. Navrhuje a dodává privátní i veřejné bazény, whirlpooly, sauny i wellness centra. Starají se o komplexní služby od návrhu projektu přes realizaci až po následný zákaznický servis. Dostali jsme od nich za úkol zvýšit viditelnost značky na Moravě, získat nové zákazníky ze soukromého sektoru, analyzovat nově vzniklé webové stránky z pohledu SEO a v souvislosti s rozšiřováním byznysu oslovit zájemce o volné pracovní pozice.
Ponořit se do hloubky
Na novém webu chyběla správně nastavená analytika, a proto jsme ji museli implementovat, abychom mohli vyhodnocovat chování návštěvníků a úspěšnost reklamních kampaní. Vrhli jsme se na SEO audit odhalující překážky v potenciálu nových webových stránek. Na základě něj vznikla analýza klíčových slov a doporučení pro nové podstránky.
Rozvířit stojaté vody komunikace
V rámci připraveného komunikačního konceptu pro oslovení cílové skupiny a zviditelnění značky jsme vytvořili nové grafické návrhy pro sociální sítě s důrazem na zdůraznění emocí, které zákazníci prožívají při interakci s produkty klienta. Vzhledem k tomu, že klient dosud nepracoval s video obsahem, vytvořili jsme nové video upoutávky, které jsou zaměřené na emocionální propojení s cílovou skupinou. V rámci komunikačního mixu nemohli chybět ani vyhledávací kampaně zaměřené na stěžejní výrazy.
Nenechat kvalitní kandidáty uplavat
Pro oslovení architektů jsme využili profesionální síť LinkedIn, což nám umožnilo cílit na tento specifický obor. Pro zvýšení konverzního poměru jsme rovněž vytvořili speciální landing page.
Výsledky, co rostou jako z vody
Od zahájení aktivit došlo k výraznému nárůstu viditelnosti značky BWS Přerov, což vedlo ke zvýšení počtu poptávek ze soukromého sektoru. Placená reklama také úspěšně přispěla k získání dalších zájemců o volné pracovní pozice. SEO dosáhlo rapidního nárůstu o 312 % v návštěvnosti od počátku našich aktivit. Zlepšení pozic klíčových slov na první stránce Google bylo svědkem nárůstu o 825 %.