CGM MEDISTAR
Online reklama pro ambulantní software
- Klient CompuGroup Medical
- Hlavní služby PPC kampaně
Společnost CGM je předním poskytovatelem zdravotnického softwaru, jehož řešení používá téměř 50 % trhu ambulantních zdravotnických zařízení v Česku. Jeho inovativní řešení jsou využívána v 59 dalších zemích po celém světě. Zaměřuje se nejen na údržbu a aktualizaci rozšířených lékařských softwarů pro různé odbornosti, ale hlavně na implementaci nové generace ambulantního softwaru CGM MEDISTAR.
Najít lék na nefunkční PPC kampaně
Online reklama před začátkem spolupráce nenaplňovala klientova očekávání. Hlavním cílem proto bylo oslovit relevantní uživatele pomocí vhodné prezentace klientova softwaru, motivovat je k návštěvě webových stránek a k zanechání kontaktních údajů pro obchodní účely. Lékaři obvykle patří do starší generace uživatelů a projevují konzervativní přístup k novým technologiím a digitálnímu prostředí, v čemž spočívala velká výzva.
Vyšetření analytiky jako základ zdravých dat
V první fázi naší práce jsme se soustředili na důkladné nastavení analytických nástrojů, abychom byli schopni správně vyhodnotit získaná data. Prověřili jsme a aktualizovali všechny události na webových stránkách v rámci GTM a GA4.
Tvorba a cílení sdělení s chirurgickou přesností
Navrhli jsme strategii zaměřenou na zvýšení relevance sdělení pro naši cílovou skupinu. Vytvořili jsme reklamní texty šité na míru mladší i starší generaci lékařů a vyzdvihli jsme relevantní benefity pro obě skupiny i v grafice. Testovali jsme také vliv pohlaví a věku osoby lékaře na bannerech. Inzeráty ve vyhledávací síti jsme přepracovali, pečlivě strukturovali a doplnili o alternativní oblasti ke stěžejním vyhledávacím dotazům pro rozšíření zásahu kampaní.
Remarketing měl pro nás největší váhu. Znovu jsme oslovovali uživatele, kteří již projevili zájem a poskytli jim doplňující informace i formou videí. S tím souvisela leadgen kampaň vyzývající k vyzkoušení demoverze systému zdarma.
Aktivně operujeme, nesedíme v čekárně
V řeči čísel se díky implementaci nové strategie a přístupu k reklamám v meziročním srovnání zvýšila průměrná doba uživatele na stránce o 46 % a míra okamžitého opuštění klesla o 48 %.
Remarketing nám umožnil efektivně komunikovat benefity systému do větší hloubky a přimět zájemce nejen k opakované návštěvě webu, ale hlavně k zanechání kontaktu pro další, tentokrát již obchodní, komunikaci. Změna ambulantního softwaru je proces, který u lékařů vyžaduje čas, ale data naznačují, že kvalita potenciálních zájemců se zlepšila na základě chování na webové stránce. S klientem nadále aktivně diskutujeme o nových nápadech a strategiích pro ještě efektivnější využití online kanálů v tomto náročném segmentu.