Moravská pražírna
Uvedení nekávového nápoje na trh
- Klient Moravská pražírna
- Hlavní služby Vizuální identita, Online reklama
Moravská pražírna získala velkou oblibu mezi zákazníky díky kvalitě své kávy, kterou si oblíbili jednotlivci při návštěvě prodejen i velkoodběratelé. Ne každý ale kávě holduje. Proto se v Moravské pražírně rozhodli rozšířit portfolio nápojů o sladovou kávovinu - Slávinu. A my jsme dostali za úkol ji uvést na trh.
Nastavení komunikace od píky
K dispozici jsme dostali logo a produkt. Po jeho ochutnávce, analýze trhu a cílové skupiny, jsme se dali do práce. Cílem bylo vytvořit vesele a moderně působící komunikaci v harmonii s přírodním charakterem produktu. Tím se řídil výběr barev, symbolů a celkového způsobu komunikace.
Krásný web ztrácí půvab, když není funkční
Všechny zvolené prvky jsme promítly do nových webových stránek, jejichž tvorbu jsme projektově řídili od struktury a grafiky přes copywriting až po úspěšný výsledek. Nezapomněli jsme ani na UI a UX, které prošly v průběhu řadou změn.
Není to jen o webu
Paralelně jsme pracovali na marketingový textech a dalších materiálech. Realizovali jsme focení s typickými představiteli cílové skupiny, zpracovali krátká videa s voiceoverem, vytvořili slogany a navrhli bannery pro použití na sociálních sítích.
x
Nakonec jsme spustili kampaně a vyhodnotili reakci potenciálních zákazníků na unikátní benefity Sláviny. Pro obchodní zástupce Moravské pražírny jsme díky tomu mohli připravit podklady pro jednání s velkoobchodními partnery.