![](/uploads/media/2024/11/dac607eb-dbb9-40ae-b90c-a8c670b32c9b.webp?fm=webp&h=800&q=100&or=landscape&w=1400&s=6c9f48f1d5b00640351b7794ef134b4a)
Moravská pražírna
Uvedení nekávového nápoje na trh
- Klient Moravská pražírna
- Hlavní služby Vizuální identita, Online reklama
Moravská pražírna získala velkou oblibu mezi zákazníky díky kvalitě své kávy, kterou si oblíbili jednotlivci při návštěvě prodejen i velkoodběratelé. Ne každý ale kávě holduje. Proto se v Moravské pražírně rozhodli rozšířit portfolio nápojů o sladovou kávovinu - Slávinu. A my jsme dostali za úkol ji uvést na trh.
![](/uploads/media/2024/11/moravska-prazirna-pripadova-studie-fotografie-1.webp?q=100&s=35074569c0695adb934889fad843b841)
Nastavení komunikace od píky
K dispozici jsme dostali logo a produkt. Po jeho ochutnávce, analýze trhu a cílové skupiny, jsme se dali do práce. Cílem bylo vytvořit vesele a moderně působící komunikaci v harmonii s přírodním charakterem produktu. Tím se řídil výběr barev, symbolů a celkového způsobu komunikace.
Krásný web ztrácí půvab, když není funkční
Všechny zvolené prvky jsme promítly do nových webových stránek, jejichž tvorbu jsme projektově řídili od struktury a grafiky přes copywriting až po úspěšný výsledek. Nezapomněli jsme ani na UI a UX, které prošly v průběhu řadou změn.
![](/uploads/media/2024/11/moravska-prazirna-pripadova-studie-web-mockup.webp?q=100&s=28b8124f74fd912fafc484ca0097c983)
Není to jen o webu
Paralelně jsme pracovali na marketingový textech a dalších materiálech. Realizovali jsme focení s typickými představiteli cílové skupiny, zpracovali krátká videa s voiceoverem, vytvořili slogany a navrhli bannery pro použití na sociálních sítích.
![](/uploads/media/2024/11/moravska-prazirna-pripadova-studie-fotografie-2.webp?q=100&s=fbe5ebab30689e4f908e9396985450cb)
![](/uploads/media/2024/11/moravska-prazirna-pripadova-studie-fotografie-3.webp?q=100&s=94fff42b3b5d9102f6ebc663be8430ea)
![](/uploads/media/2024/11/moravska-prazirna-pripadova-studie-fotografie-4.webp?q=100&s=2cee318893d17cb129658a5b847140cd)
Nakonec jsme spustili kampaně a vyhodnotili reakci potenciálních zákazníků na unikátní benefity Sláviny. Pro obchodní zástupce Moravské pražírny jsme díky tomu mohli připravit podklady pro jednání s velkoobchodními partnery.
![](/uploads/media/2024/11/moravska-prazirna-pripadova-studie-ppc.webp?q=100&s=3b85fdbdfacefeb853189d9310f915c8)