Webová analytika.

Využívejte data na maximum.

Webová analytika

Správně nastavená a interpretovaná webová analytika je základem data-driven marketingu.
Pomůžeme vám s pokročilým nastavením konverzí a sledováním chování uživatelů.

Kromě webové analytiky zvládáme i analytiku aplikací. Umíme pro vás zpracovat také prediktivní a atribuční modely.

Správně nastavená a interpretovaná webová analytika je základem data-driven marketingu.
Pomůžeme vám s pokročilým nastavením konverzí a sledováním chování uživatelů.

Kromě webové analytiky zvládáme i analytiku aplikací. Umíme pro vás zpracovat také prediktivní a atribuční modely.

Webová analytika

Reference značek na webovou analytiku:

data driven analytika

Chcete mít k dispozici maximum dat?

data driven analytika

Nastavíme vám přehlednou a funkční analytiku, aby vám už žádná data neunikla. Analyzujeme chování uživatelů i jednotlivé marketingové funnely s orientací na správnou interpretaci dat.

Chcete přehledné vyhodnocení dat včetně vizualizace?

webová analytika

Máme dlouholeté zkušenosti s pokročilou analytikou a využíváme předních analytických nástrojů. Pro vaše potřeby vytvoříme přehledné prodejní funnely. Data umíme pro lepší přehlednost vizualizovat.

webová analytika

Děláme rozhodnutí na základě dat.

Rádi se staneme vaším analytickým partnerem.

Jsme data driven agentura, která se ráda zabývá daty a jejich analýzou. Jsme tu pro vás ve všech fázích vašeho vývoje a nebojíme se ani expanze na zahraničních trzích.
Poskytneme vám data nutná pro váš rozvoj takovou formou, která bude pro každého člena týmu přehledná a jasná.

Je nám vlastní rychlá adaptace, individuální přístup ke klientům a nadstandartní péče o ně. Protože jsme menší dynamický tým, sdílíme bez rozdílu tyto hodnoty mezi všemi jeho členy.

Často kladené dotazy (FAQ).

Uděláte audit mé současné webové analytiky?

S odstupem času je určitě vhodné udělat audit současné analytiky a zjistit, zda jsou data relevantní a přehledná. V případech, kdy zjistíme, že současná analytika již není efektivní a neobsahuje data, která potřebujete, zajistíme vám tvorbu nové webové analytiky.

Vytvoříte analytiku i pro aplikace?

Pro mobilní aplikace i webové stránky vám vytvoříme analytiku podle vašich potřeb a s přispěním naší vize. Víme, jaká data jsou důležitá a jaká data lze sledovat. Najdeme řešení na míru pro váš projekt. Záleží nám na přehledných a hodnotných datech.

V jakém nástroji bude analytika?

Běžná analytika je součástí Google analytics, kde nastavíme události, vlastní dimenze a atribuční modely. U propracovanějších projektů a pro lepší přehlednost využíváme Data studio. Pro detailní sledování chování uživatelů, používáme heatmapy a videozáznamy obrazovky. Pro SEO přehled vám nastavíme a importujeme dat v Collabim.

Kdy je vhodné nastavit datovou analytiku?

Co nejdříve to bude možné. Čím dříve začnete sbírat data, tím více jich budete mít a bude možnost na základě dat dělat změny. Data driven marketing je důležité správně nastavit od spuštění vašeho projektu a vytvořit strukturu, která bude použitelná i v budoucnosti.

Čeho si váží naši klienti?

Kreativita

Preciznost

Komunikace

Srozumitelný reporting

Práce v termínu

Proklientský přístup

Čeho si váží naši klienti?

Kreativita

Práce v termínu

Preciznost

Komunikace

Srozumitelný reporting

Přehledná analytika v data studiu.

data studio analytika

Hlavní výhodou je individuální uzpůsobení přehledu dat dle Vašich potřeb, který bude dostupný na jednom odkaze.

data studio analytika
ppt-agentury

PPC agentury

Máte zájem o spolupráci s někým, kdo rozumí online marketingu. Chcete získat návštěvnost na webu, rozšířit zákaznickou základnu nebo zvýšit tržby. Jednou z cest k dosažení těchto cílů jsou PPC kampaně a spolupráce s příslušnou agenturou. V tomto článku si představíme...
digitální-agentura-specializace

Digitální agentura, její služby a specializace 

Digitální agentura - místo, kde žijí nespoutání kreativci a bohémové, kteří se dobře baví a málo pracují, celý den pijí kávu a užívají si houpání na houpačce ve firemní chillout zóně. To je bláhová představa z filmů, ke které se praxe přiblíží opravdu jen málokdy....
jak-zvysit-konverzni-pomer-clanek-arrow-marketing

Jak zvýšit konverzní poměr

Konverzní poměr, neboli poměr mezi počtem návštěvníků webové stránky a počtem těch, kteří provedou nějakou cílenou akci (například nákup), je pro každého majitele webové stránky klíčovým faktorem úspěchu.  Vysoký konverzní poměr znamená větší zisky a lepší...
Jak-na-marketing-pro-eshop-clanek

Shoptet marketing aneb jak na marketing pro e-shop

Marketing vašeho Shoptet e-shopu není vůbec složité zajistit - máte spoustu možností, jak váš online obchod propagovat a zvýšit prodeje. V tomto článku si všechny možnosti postupně projdeme. Co je Shoptet? Pokud nevíte co Shoptet je, ve zkratce to je e-shopové řešení,...
GA4-článek

Google Analytics 4  – vše, co potřebujete vědět

Google Analytics 4 (GA4) jsou analytickým nástrojem pro sběr statistických dat o návštěvnících webových stránek. Od 1. července 2023 nahrazují všemi oblíbené a dlouho používané Universal Analytics (UA). Po tomto datu již UA nebudou sbírat data a od 31.12. 2023 dokonce...

Olomouc

Šlechtitelů 920/19

779 00 Olomouc

Tel.: 774 557 598

Email

Liberec

Chrastavská 327/23

460 01 Liberec

Tel.: 774 557 598

Email

Brno

Přadlácká 920/24c

602 00 Brno

Tel.: 774 557 598

Email

Zlín

tř. Tomáše Bati 1011

760 01 Zlín

Tel.: 774 557 598

Email

Olomouc

Šlechtitelů 920/19 779 00 Olomouc Tel.: 774 557 598 Email: olomouc@arrowmarketing.cz

Brno

Přadlácká 920/24c

602 00 Brno

Tel.: 774 557 598

Email: brno@arrowmarketing.cz

Zlín

tř. Tomáše Bati 1011

760 01 Zlín

Tel.: 774 557 598

Email: zlin@arrowmarketing.cz

Liberec

Chrastavská 327/23

460 01 Liberec

Tel.: 774 557 598

Email: liberec@arrowmarketing.cz