PPC agentury
Máte zájem o spolupráci s někým, kdo rozumí online marketingu. Chcete získat návštěvnost na webu, rozšířit zákaznickou základnu nebo zvýšit tržby. Jednou z cest k dosažení těchto cílů jsou PPC kampaně a spolupráce s příslušnou agenturou. V tomto článku si představíme...
Digitální agentura, její služby a specializace
Digitální agentura - místo, kde žijí nespoutání kreativci a bohémové, kteří se dobře baví a málo pracují, celý den pijí kávu a užívají si houpání na houpačce ve firemní chillout zóně. To je bláhová představa z filmů, ke které se praxe přiblíží opravdu jen málokdy....
Jak zvýšit konverzní poměr
Konverzní poměr, neboli poměr mezi počtem návštěvníků webové stránky a počtem těch, kteří provedou nějakou cílenou akci (například nákup), je pro každého majitele webové stránky klíčovým faktorem úspěchu. Vysoký konverzní poměr znamená větší zisky a lepší...
SEO cena (Kolik stojí SEO)
Pokud máte vlastní webové stránky, je dost možné, že jste již narazili na pojem SEO (z angl. Search engine optimization) neboli optimalizace pro vyhledávače. Zjednodušeně se dá říci, že cílem SEO je přizpůsobit webové stránky algoritmu vyhledávačů tak, aby se...
Shoptet marketing aneb jak na marketing pro e-shop
Marketing vašeho Shoptet e-shopu není vůbec složité zajistit - máte spoustu možností, jak váš online obchod propagovat a zvýšit prodeje. V tomto článku si všechny možnosti postupně projdeme. Co je Shoptet? Pokud nevíte co Shoptet je, ve zkratce to je e-shopové řešení,...
Google Analytics 4 – vše, co potřebujete vědět
Google Analytics 4 (GA4) jsou analytickým nástrojem pro sběr statistických dat o návštěvnících webových stránek. Od 1. července 2023 nahrazují všemi oblíbené a dlouho používané Universal Analytics (UA). Po tomto datu již UA nebudou sbírat data a od 31.12. 2023 dokonce...